info@xira.ir

+98 420 970 00

+98 882 121 50

با ما در تماس باشید

پشتیبانی


درخواست خدمات

کلینیک تخصصی پشتیبانی ،نگهداری و تعمیرات شرکت زیرا

ماموریت واحد خدمات،پشتیبانی و تعمیرات در شرکت زیرا ارائه خدمات به روز و سریع به مشتریان خود می باشد . این واحد خدمات پشتیبانی خود را از بین استانداردهای Cobit,ISO2000,SixSigma,CMM/CMMI, و Internally Developed بر اساس استاندارد ITIL v.3 متناسب سازی کرده است.

شرکت زیرا

با رویکرد ITIL V3 با نگاهي نوين به فرآيند هاي استراتژي، طراحي، اجرا، پشتیبانی و خدمات ، پروژه های خود را مدیریت مي نمايد و همسويي با الزامات کسب و کار را ارتقا مي بخشد.

فرآيند هاي استراتژي، طراحي، اجرا، پشتیبانی و خدمات

بيانگر چارچوب چرخه عمر خدمات مي باشند كه با بهبود در كسب و كار موجب خلق ارزش در سازمان شده و كمك مي نمايد تا استفاده از فناوري اطلاعات نيازهاي خاص عملياتي را بر طرف نمايد تا در نهايت سازمان بتواند علاوه بر بهبود خدمات در حوزه IT مزيت رقابتي و کاهش هزينه را براي خود به ارمغان آورد.

  • خدمات پشتیبانی
    • انجام بیش از 2000 درخواست سالیانه جهت نصب، جابجایی ، تعمیر و نگهداری انواع تجهیزات مخابراتی
    • اعزام کارشناس به سایت متناسب با درخواست مشتری
    • امکان ارسال تجهیزات اصلی از انبار شرکت جهت جایگزینی با قطعات معیوب
    • آموزش مشتری در لایه Admin
    • مستند سازی از پایگاه داده سیستمهای مخابراتی منصوبه در سایت مشتری
    • تهیه گزارش های مستمر از وضعیت سلامت تجهیزات منصوبه در سایت
    • بازدید های دوره ای و پیشگیرانه
    • مرکز تماس پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز
  • انواع قرارداد پشتیبانی و نگهداری

    تیپ های مختلف قرارداد بر اساس خدمات و ساعات پشتیبانی تعریف می شوند :

  • گارانتی تجهیزات
    • انبار مجهز قطعات و تجهیزات الکترنیکی و مخابراتی
    • امکان جایگزین کردن قطعه و حتی کنترلر در اسرع زمان
    • امکان ارایه بسته پیشنهادی بیمه تجهیزات بدون دریافت هزینه برای تعویض و ایاب و ذهاب و خدمات مهندسی
  • سرویس های پیشگیرانه
    • اعزام کارشناس به سایتها جهت بررسی وضعیت سایت و تجهیرات و انجام اقدامات پیشگیرانه
    • امکان خاک گیری از سیستمهای منصوبه با مجهزترین دستگاهها روز دنیا
    • ارائه دستورالعملهای بازرسی تجهیزات جهت بررسی سلامت و ایمنی آن
  • پشتیبانی 24 ساعته
    • امکان انجام بیش از 800 مراجعه سالیانه جهت انجام درخواست های کاربران در سطح کشور
    • مجهز به مرکز تماس مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و کارشناسان پاسخگو
    • امکان اتصال به مرکز از راه دور جهت بررسی و رفع خرابی
    • اجرای دستورالعملهای پیشگیرانه و پیگیری تا رفع کامل مشکل
    • ارائه گزارشات کامل بررسی و رفع ایراد
  • مرکز تماس 24 ساعته
    • دریافت بیش از 50 الی 150 تماس تلفنی روزانه و ارایه خدمات آنی
    • دارای 30 خط اختصاصی دز ساپورت سنتر
    • رفع مشکلات بصورت تلفنی در صورت امکان
    • ارائه گزارش های عملکرد رفع عیب یابی
    • امکان ارائه پیشتهاد های فنی در جهت جلوگیری از بروز مشکلات مشابه توسط کارشناسان پاسخگو
  • کلینیک تخصصی تعمیرات
    • مجهز به لابراتوار فنی با کلیه امکانات جهت تعمیر و تست قطعات
    • امکان تعمیر تمامی بردهای الکترونیکی علی الخصوص تجهیزات مخابراتی
    • گارانتی قطعات تعمیر شده
    • ارائه گزارش کارشناسی علت بروز خرابی و راهکارهای پیشگیرانه