با ما در تماس باشید
پشتیبانی
ماموریت واحد خدمات،پشتیبانی و تعمیرات در شرکت زیرا ارائه خدمات به روز و سریع به مشتریان خود می باشد . این واحد خدمات پشتیبانی خود را از بین استانداردهای Cobit,ISO2000,SixSigma,CMM/CMMI, و Internally Developed بر اساس استاندارد ITIL v.3 متناسب سازی کرده است.
با رویکرد ITIL V3 با نگاهي نوين به فرآيند هاي استراتژي، طراحي، اجرا، پشتیبانی و خدمات ، پروژه های خود را مدیریت مي نمايد و همسويي با الزامات کسب و کار را ارتقا مي بخشد.
بيانگر چارچوب چرخه عمر خدمات مي باشند كه با بهبود در كسب و كار موجب خلق ارزش در سازمان شده و كمك مي نمايد تا استفاده از فناوري اطلاعات نيازهاي خاص عملياتي را بر طرف نمايد تا در نهايت سازمان بتواند علاوه بر بهبود خدمات در حوزه IT مزيت رقابتي و کاهش هزينه را براي خود به ارمغان آورد.
تیپ های مختلف قرارداد بر اساس خدمات و ساعات پشتیبانی تعریف می شوند :
درخواست از بخش فروش
چه کمکی میتونم بکنم؟.
09.00درخواست سرویس وپشتیبانی فنی
چه کمکی میتونم بکنم؟.
09.00